FAQ

Biuro rachunkowe EURO to działający w Tychach specjalista, który zajmuje się profesjonalną obsługą rachunkowo-podatkową przedsiębiorstw oraz osób prywatnych. Swoje usługi księgowe świadczymy w konkurencyjnych cenach, które zachęcają do współpracy także mniejsze organizacje. W związku z tym, iż zasady kooperacji są często niejasne dla klientów, specjalnie opracowana sekcja FAQ, pozwoli odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania. Dzięki wsparciu naszego biura podatkowego, księgowość związana z prowadzeniem działalności, nie będzie sprawiała Państwu najmniejszych problemów.


Najczęściej zadawane pytania


  1. Co zyska moja firma na współpracy z EURO?

    Zapewniamy Państwu profesjonalną i fachową obsługę, co przekłada się na oszczędność czasu dla naszych Klientów, którzy mogą skoncentrować się na prowadzeniu właściwej działalności gospodarczej, a nie na zawiłych problemach podatkowo-księgowych.
    Prowadzenie firmy wreszcie stanie się proste i przejrzyste - co miesiąc przekażemy Państwu pełne raporty o generowanych kosztach i osiągniętych przychodach, zapewniamy bieżącą pomoc i wsparcie przy podejmowaniu ważnych decyzji finansowych.

  2. Czy po podpisaniu umowy z Biurem Rachunkowym EURO będę musiał kontaktować się z ZUS-em i Urzędem Skarbowym?

    Nie będzie takiej konieczności. Po zawarciu umowy kontaktujemy się z wszystkimi instytucjami począwszy od przesyłania deklaracji drogą elektroniczną, poprzez kontakty z ZUS i US.

  3. Jak szybko mogę uzyskać informacje dotyczące wysokości podatków?

    Z każdym klientem ustalamy indywidualny plan współpracy. Gwarantujemy z naszej strony elastyczność i pełne zaangażowanie w wykonywaną pracę. Od momentu otrzymania dokumentów ustalenie wysokości podatków trwa od 1 do 3 dni roboczych.

  4. Czy będę mieć dostęp do swoich dokumentów?

    Twoje dokumenty będą się znajdowały w siedzibie naszego biura i będziesz miał do nich wgląd zawsze, jeśli będzie taka potrzeba.

  5. W jaki sposób mogę przekazać swoje dokumenty?

    Dokumenty są przekazywane do biura w formie papierowej – pocztą, kurierem lub osobiście- albo też w formie elektronicznej na skrzynkę mailową.

  6. Czy istnieje możliwość konsultacji?

    Oczywiście! Zawsze możesz kontaktować się z księgowymi, obsługującymi Twoją firmę. Możesz być pewny/a, że będą oni zapoznani z sytuacją w Twoim przedsiębiorstwie, dzięki czemu odpowiedź będzie trafna i kompletna.

  7. Czy zostanie za mnie wypełnione roczne zeznanie podatkowe?

    Tak, wypełniamy roczne zeznania podatkowe, pod warunkiem wcześniejszego dostarczenia pozostałych informacji, koniecznych do ujęcia w zeznaniu.

  8. Czy biuro posiada certyfikaty potwierdzające kwalifikacje pracowników?

    Zmiany legislacyjne powodują konieczność ciągłych szkoleń i uzupełniania wiedzy przez naszych pracowników. Zatrudniamy osoby kompetentne, z fachową wiedzą i doświadczeniem. Każdy z klientów posiada indywidualnego opiekuna, który zna specyficzne wymogi dla danej branży.

  9. Jaki jest koszt oferowanych usług?

    Należy podkreślić, że współpraca z Biurem Rachunkowym musi się przedsiębiorcy opłacać. Poszukiwanie rozwiązań korzystnych dla przedsiębiorcy i w granicach prawa to nasze wspólne zadanie. Koszty prowadzenia księgowości zawsze podlegają negocjacjom a ostateczny koszt współpracy określamy na podstawie średniej ilości dokumentów w miesiącu, ich złożoności, uwzględniając przy tym ilość zatrudnionych osób i rodzaj sprawozdawczości firmy. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie.

  10. Jakie są możliwości kontaktu z biurem rachunkowym po podjęciu współpracy?

    Podczas ustalania warunków współpracy z klientem określamy najbardziej dogodne formy kontaktu z biurem rachunkowym. Wykazujemy się w tym zakresie dużą elastycznością i otwartością na potrzeby klienta.


Zapraszamy do kontaktu!