FAQ
Biuro rachunkowe EURO to działający w Tychach specjalista, który zajmuje się profesjonalną obsługą rachunkowo-podatkową przedsiębiorstw oraz osób prywatnych. Swoje usługi księgowe świadczymy w konkurencyjnych cenach, które zachęcają do współpracy także mniejsze organizacje. W związku z tym, iż zasady kooperacji są często niejasne dla klientów, specjalnie opracowana sekcja FAQ, pozwoli odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania. Dzięki wsparciu naszego biura podatkowego, księgowość związana z prowadzeniem działalności, nie będzie sprawiała Państwu najmniejszych problemów.
Najczęściej zadawane pytania
-
Co zyska moja firma na współpracy z EURO?
Zapewniamy Państwu profesjonalną i fachową obsługę, co przekłada się na oszczędność czasu dla naszych Klientów, którzy mogą skoncentrować się na prowadzeniu właściwej działalności gospodarczej, a nie na zawiłych problemach podatkowo-księgowych.
Prowadzenie firmy wreszcie stanie się proste i przejrzyste - co miesiąc przekażemy Państwu pełne raporty o generowanych kosztach i osiągniętych przychodach, zapewniamy bieżącą pomoc i wsparcie przy podejmowaniu ważnych decyzji finansowych. -
Czy po podpisaniu umowy z Biurem Rachunkowym EURO będę musiał kontaktować się z ZUS-em i Urzędem Skarbowym?
Nasi klienci nie muszą się tym martwić, ponieważ nasze biuro zadba o to samodzielnie. W sytuacji, gdy decydujesz się na podpisanie umowy, nawiązujemy kontakt z ZUS i US oraz przesyłamy deklaracje elektronicznie.
-
Jak szybko mogę uzyskać informacje dotyczące wysokości podatków?
Z każdym klientem ustalamy indywidualny plan współpracy. Gwarantujemy z naszej strony elastyczność i pełne zaangażowanie w wykonywaną pracę. Od momentu otrzymania dokumentów ustalenie wysokości podatków trwa od 1 do 3 dni roboczych.
-
Czy będę mieć dostęp do swoich dokumentów?
Twoje dokumenty będą się znajdowały w siedzibie naszego biura i będziesz miał do nich wgląd zawsze, jeśli będzie taka potrzeba.
-
W jaki sposób mogę przekazać swoje dokumenty?
Przyjmujemy dokumenty w formie elektronicznej - na skrzynkę mailową oraz papierowej, które należy dostarczyć do nas osobiście lub z pomocą kuriera/poczty.
-
Czy istnieje możliwość konsultacji?
Jak najbardziej! Każda księgowa obsługująca Twoją firmę jest do Twojej dyspozycji i chętnie oraz rzetelnie odpowie na Twoje pytania. Owe osoby są profesjonalistami, którzy są obeznani z sytuacją Twojego przedsiębiorstwa.
-
Czy zostanie za mnie wypełnione roczne zeznanie podatkowe?
Tak, wypełniamy roczne zeznania podatkowe, pod warunkiem wcześniejszego dostarczenia pozostałych informacji, koniecznych do ujęcia w zeznaniu.
-
Czy biuro posiada certyfikaty potwierdzające kwalifikacje pracowników?
Zmiany legislacyjne powodują konieczność ciągłych szkoleń i uzupełniania wiedzy przez naszych pracowników. Zatrudniamy osoby kompetentne, z fachową wiedzą i doświadczeniem. Każdy z klientów posiada indywidualnego opiekuna, który zna specyficzne wymogi dla danej branży.
-
Jaki jest koszt oferowanych usług?
Doskonale rozumiemy, iż biuro rachunkowe stanowi dodatkowy wydatek dla przedsiębiorcy, dlatego robimy wszystko co w naszej mocy, aby owa współpraca była dla niego korzystna finansowo. Zawsze dążymy do znalezienia optymalnego rozwiązania poprzez negocjacje. Ostateczny koszt współpracy określamy na podstawie średniej ilości dokumentów w miesiącu, ich złożoności, uwzględniając przy tym ilość zatrudnionych osób i rodzaj sprawozdawczości firmy. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie.
-
Jakie są możliwości kontaktu z biurem rachunkowym po podjęciu współpracy?
Podczas ustalania warunków współpracy z klientem określamy najbardziej dogodne formy kontaktu z biurem rachunkowym. Wykazujemy się w tym zakresie dużą elastycznością i otwartością na potrzeby klienta.
Zapraszamy do kontaktu!