FAQ

Biuro rachunkowe EURO to działający w Tychach specjalista, który zajmuje się profesjonalną obsługą rachunkowo-podatkową przedsiębiorstw oraz osób prywatnych. Swoje usługi księgowe świadczymy w konkurencyjnych cenach, które zachęcają do współpracy także mniejsze organizacje. W związku z tym, iż zasady kooperacji są często niejasne dla klientów, specjalnie opracowana sekcja FAQ, pozwoli odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania. Dzięki wsparciu naszego biura podatkowego, księgowość związana z prowadzeniem działalności, nie będzie sprawiała Państwu najmniejszych problemów.


Najczęściej zadawane pytania


  1. Co zyska moja firma na współpracy z EURO?

    Zapewniamy Państwu profesjonalną i fachową obsługę, co przekłada się na oszczędność czasu dla naszych Klientów, którzy mogą skoncentrować się na prowadzeniu właściwej działalności gospodarczej, a nie na zawiłych problemach podatkowo-księgowych.
    Prowadzenie firmy wreszcie stanie się proste i przejrzyste - co miesiąc przekażemy Państwu pełne raporty o generowanych kosztach i osiągniętych przychodach, zapewniamy bieżącą pomoc i wsparcie przy podejmowaniu ważnych decyzji finansowych.

  2. Czy po podpisaniu umowy z Biurem Rachunkowym EURO będę musiał kontaktować się z ZUS-em i Urzędem Skarbowym?

    Nasi klienci nie muszą się tym martwić, ponieważ nasze biuro zadba o to samodzielnie. W sytuacji, gdy decydujesz się na podpisanie umowy, nawiązujemy kontakt z ZUS i US oraz przesyłamy deklaracje elektronicznie.

  3. Jak szybko mogę uzyskać informacje dotyczące wysokości podatków?

    Z każdym klientem ustalamy indywidualny plan współpracy. Gwarantujemy z naszej strony elastyczność i pełne zaangażowanie w wykonywaną pracę. Od momentu otrzymania dokumentów ustalenie wysokości podatków trwa od 1 do 3 dni roboczych.

  4. Czy będę mieć dostęp do swoich dokumentów?

    Twoje dokumenty będą się znajdowały w siedzibie naszego biura i będziesz miał do nich wgląd zawsze, jeśli będzie taka potrzeba.

  5. W jaki sposób mogę przekazać swoje dokumenty?

    Przyjmujemy dokumenty w formie elektronicznej - na skrzynkę mailową oraz papierowej, które należy dostarczyć do nas osobiście lub z pomocą kuriera/poczty.

  6. Czy istnieje możliwość konsultacji?

    Jak najbardziej! Każda księgowa obsługująca Twoją firmę jest do Twojej dyspozycji i chętnie oraz rzetelnie odpowie na Twoje pytania. Owe osoby są profesjonalistami, którzy są obeznani z sytuacją Twojego przedsiębiorstwa.

  7. Czy zostanie za mnie wypełnione roczne zeznanie podatkowe?

    Tak, wypełniamy roczne zeznania podatkowe, pod warunkiem wcześniejszego dostarczenia pozostałych informacji, koniecznych do ujęcia w zeznaniu.

  8. Czy biuro posiada certyfikaty potwierdzające kwalifikacje pracowników?

    Zmiany legislacyjne powodują konieczność ciągłych szkoleń i uzupełniania wiedzy przez naszych pracowników. Zatrudniamy osoby kompetentne, z fachową wiedzą i doświadczeniem. Każdy z klientów posiada indywidualnego opiekuna, który zna specyficzne wymogi dla danej branży.

  9. Jaki jest koszt oferowanych usług?

    Doskonale rozumiemy, iż biuro rachunkowe stanowi dodatkowy wydatek dla przedsiębiorcy, dlatego robimy wszystko co w naszej mocy, aby owa współpraca była dla niego korzystna finansowo. Zawsze dążymy do znalezienia optymalnego rozwiązania poprzez negocjacje. Ostateczny koszt współpracy określamy na podstawie średniej ilości dokumentów w miesiącu, ich złożoności, uwzględniając przy tym ilość zatrudnionych osób i rodzaj sprawozdawczości firmy. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie.

  10. Jakie są możliwości kontaktu z biurem rachunkowym po podjęciu współpracy?

    Podczas ustalania warunków współpracy z klientem określamy najbardziej dogodne formy kontaktu z biurem rachunkowym. Wykazujemy się w tym zakresie dużą elastycznością i otwartością na potrzeby klienta.


Zapraszamy do kontaktu!